מדריך למוכר

כל המידע והטיפים למכירת הנכס בצורה מהירה וטובה יותר.
Rectangle 4244

01

תמונות מקצועיות:

תמונות מקצועיות:
לפני שהקונה מרים את הטלפון מבקש להגיע לראות את הנכס הוא קודם יושב מול המחשב ומבצע סינון של הדירות אופציונליות לפי התמונות שפרסמתי,
לכן השתדלו לצלם את הבית כשהוא נקי ומסודר, צלמו מזוויות מחמיאות ורחבות ככל האפשר, תמונות בהם הצילום מטושטש, לא ברור וחשוך יבריחו קונים פוטנציאליים. זכרו, לאיכות הצילום חשיבות מכרעת בהחלטת הקונה.

02

שיווק מאסיבי וחשיפה רחבה:

במקרה זה המשוואה היא פשוטה, ככל שיש יותר חשיפה לנכס בערוצי הפרסום השונים כך יותר “עיניים” רואות את הנכס והסיכוי למצוא קונה רציני עולה.
המוכרים היום מפרסמים את הדירה באתר אחד או שניים כגון יד 2 או אתר מדל”ן,
אך פרסום זה אינו מספיק וקונים רבים מתפספסים בדרך.
זכרו, לפעמים השיטות ה”מיושנות” כגון פרסום במקומונים של הסביבה יכול להביא את הקונה הנכון.

03

פרסום ממוקד ומפולח:

שיווק טוב חייב להיות רחב אך גם ספציפי וממוקד וזאת על מנת להגיע לקהל היעד הנכון, פרסום לא נכון יהיה לא אפקטיבי ויגרום לכם לבזבוז של זמן ומשאבים,
כך לדוגמא אין טעם לפרסם דירה שמתאימה בעיקר לזוג מבוגר באמצעות מדיה שמיועדת בעיקר לאנשים צעירים, פרסום כזה אמנם יכול להביא עסקה אך הסיכוי קטן ולא כדאי, הדבר נכון כפליים במיוחד שהמודעות ממומנות, בנוסף נסו לחשוב על דרך שיווק יצירתית ושונה שתבדיל אתכם מכולם.
זכרו, פילוח וחיתוך נכון של קהל היעד ושיווק יצירתי יגדילו את הסיכוי שלכם לעסקה הכי טובה.

04

תמחור נכון של הדירה:

ערכו סקר שוק מקיף על מנת לקבוע מהו מחיר השיווק נכון, בדקו באתרים שונים כגון מדל”ן ורשות המיסים את העסקאות האחרונות שנסגרו בדירות דומות בסביבה, בנוסף דעו מיהם ה”המתחרים” שלכם, איזו דירות דומות עומדות למכירה בסביבה?, זכרו, אף דירה אינה דומה לשנייה וישנם פרמטרים נוספים שמשפיעים על המחיר כגון מצב הדירה, מצב תכנוני ועוד, לכן מומלץ לפנות לשמאי מוסמך על מנת לקבל הערכת מחיר ובנוסף להתייעץ עם מתווכים שזהו אזור התמחותם ומכירים את הדירות ומאפייניהם. 
זכרו, תמחור גבוה מדי של הדירה עלול להבריח קונים רציניים ולפגום ביכולת להשיג עסקה טובה.

05

תאורה וריח:

קניית דירה בדומה למוצר אחר מערבת גם רגשות אמוציונליים, לכן בית מואר עם תריסים פתוחים וריח של בישול ביתי או מאפה טרי יגרמו לקונה להתחבר יותר לדירה ויכולים גם להשפיע על המחיר הסופי שייקבע במו”מ.
זכרו, מחקרים מוכיחים כי רוב החלטות הקנייה של אנשים הם בעיקר רגשיות.

06

תהיו שלמים עם ההחלטה למכור:

מכירת בית היא לא תמיד דבר פשוט , הבית טומן בחובו זיכרונות וחוויות, אם מהילדות או אם מאדם שכבר איננו אתנו, חשוב מאוד שתהיו בטוחים ושלמים עם ההחלטה למכור, כך תהליך המכירה יהיה הרבה יותר קל ויעיל, התנהגות אדם שאינו בטוח ברצון למכור תשתקף בהכרח בהתנהלותו מול קונה, אם במודע ואם לא.
זכרו, החלטה מתוך לב שלם תעזור לכם להתמודד עם הספקות בהמשך.

07

תלו שלט:

תליית שלט על חזית הדירה היא שלב חשוב במכירת הדירה וחשיפתה לקונים שהרבה מוכרים נמנעים מלעשות, קונה שמגיע לדירה בעקבות שלט תלוי על הדירה בדרך כלל יהיה קונה בשל ורציני יותר משום שעבר שתי משוכות רציניות בדרך לקנייה, ראשית התרשם מהשכונה והסביבה שהדירה נמצאת בה ושנית ראה את חזות הדירה עצמה ומיקומה. 
זכרו, תליית שלט היא חשיפה חינמית ויעילה, אל תוותרו עליה.

08

תחקר את הקונה:

לפני שהקונה מגיע לראות את הדירה השתדל לבדוק האם הדירה עונה לצרכים שלו וזאת על מנת לחסוך זמן רב ואנרגיה לך ולקונה בסופו של דבר לרוב המוכרים אין את כל הזמן והכוח להראות את דירה המון פעמים לכן השתדל להביא רק את הקונים שיהיו המתאימים ביותר.
זכרו, קונים נמדדים באיכות ולא בכמות.

09

ניהול מו"מ:

שלב המו”מ הוא שלב קריטי במכירת הדירה וכל טעות בתהליך עלולה לעלות לכם כסף רב ולעיתים אף לפיצוץ העסקה ,היכנסו מוכנים למו”מ, דעו מה המחיר המינימלי שלכם, דעו להיות גמישים שצריך, קשוחים שאפשר ואל תתנו לענייני אגו להוות שיקול, ולא לשכוח כי מחיר הוא אמנם מרכיב חשוב אך בנוסף יש להביא בחשבון זמן פינוי ותנאי תשלום ששווים כסף, מומלץ לפנות ליועץ נדל”ן מנוסה במו”מ אשר יידע להשיג לכם את המחיר הטוב ביותר במינימום טעויות.
זכרו, למצוא את השילוב הנכון במשולש זה של מחיר פינוי ותנאי תשלום.

10

תיאור הדירה:

בעת הגעת הקונה לדירה השתדל לתת לו מידע מועיל בלבד בזמן הסיור ותן לקונה את הזמן שלו להתחבר לדירה ולהסתובב בעצמו, לפני הביקור תבדוק שאין נורות שרופות או ברזים מטפטפים על מנת לא ליצור רושם שלילי על הקונה.
זכרו, הכלל אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני תקף במיוחד בחיפוש דירות.

לתיאום פגישת ייעוץ

דילוג לתוכן